Шановні учні 10-А та 10-Б класів!
Пропоную вам виконати завдання з громадянської освіти. Громадянська освіта - єдиний предмет з переліку предметів 10 класу, який іде в атестат ☝
Дякую всім, хто надіслав мені шкільну газету! Починаємо нову тему!
Тема: "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту".
Опрацюйте матеріал підручника Стор. 166 -172 (Тема 6.3., Модуль 1,2,3). Надішліть на мою електронну пошту ДВІ ТАБЛИЦІ у ДРУКОВАНОМУ ВИГЛЯДІ.
Перша - порівняння командно-адміністративної економіки (яка була в СРСР) та ринкової економіки з вашим висновком про переваги тієї чи іншої економічної системи.
Друга таблиця на стор. 172, питання 2 та стор. 173, питання 3
Очікую відповіді до 28 квітня!
Опрацюйте матеріал підручника Стор. 166 -172 (Тема 6.3., Модуль 1,2,3). Надішліть на мою електронну пошту ДВІ ТАБЛИЦІ у ДРУКОВАНОМУ ВИГЛЯДІ.
Перша - порівняння командно-адміністративної економіки (яка була в СРСР) та ринкової економіки з вашим висновком про переваги тієї чи іншої економічної системи.
Друга таблиця на стор. 172, питання 2 та стор. 173, питання 3
Очікую відповіді до 28 квітня!
Немає коментарів:
Дописати коментар